Herman Geyskens

Beste Looienaar,

Als lijstduwer van N-VA- Tessenderlo voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober ben ik een fiere mens. Met dochter Liesbet op kop zijn we er in geslaagd om een sterke lijst te presenteren. 25 kandidaten die elk hun eigen en unieke verhaal vertellen. Een mix van man en vrouw, jong en wat ouder maar vooral allemaal heel veel goesting uitstralend.

Vanuit Schoot komende staat voor mij de gelijke behandeling van elke Looienaar met stip op 1. De gehuchten worden stiefmoederlijk behandeld. Handelsactiviteiten en openbaar vervoer zijn in Schoot in geen velden te bekennen. Dat het ook anders kan bewijzen de ons omringende gemeenten.

Met N-VA – Tessenderlo in de volgende bestuursmeerderheid is er geen weg meer terug. Ons strijdplan is klaar, deze schitterende groep is er klaar voor.

Met jullie steun laten wij vanaf 1 januari 2019 een andere, vernieuwende, frisse wind waaien in onze mooie gemeente en komen we met zijn allen thuis in een veilig en welvarend Tessenderlo. Zegt dat den Herman het gezegd heeft!