N-VA Tessenderlo kiest een nieuwe bestuursploeg

Op 7 april 2016, over deze onderwerpen: Afdelingsbestuur, Afdelingsnieuws

Dit voorjaar werden er binnen de N-VA- afdelingen bestuursverkiezingen georganiseerd. Op 22 februari 2016 verzamelden de Looise N-VA- leden in CC Het Loo. Zij gaven met grote eensgezindheid hun vertrouwen aan de nieuwe bestuursploeg die de volgende drie jaar het pad moet effenen naar de verkiezingen in 2018 (gemeenteraad) en ’19 (parlement).

Elders op deze webstek (Wie is Wie?) vindt u een overzicht van de samenstelling van het nieuwe afdelingsbestuur.

Uittredend voorzitter Herman Geyskens stelde zich geen kandidaat voor een bestuursfunctie. Hij geeft er de voorkeur aan om zijn engagement binnen de partijwerking voortaan een andere invulling te geven. In zijn toespraak tot de leden blikte Herman Geyskens met optimisme naar de toekomst.  Tevens benadrukte hij het goede werk dat het bestuur en de fractie het voorbije jaar heeft geleverd.

‘We hebben nieuwe ideeën en impulsen nodig, de jeugd is onze wissel op de toekomst,’ besloot Herman. Hij zinspeelde daarmee op de inzet van politiek geëngageerde jongeren in het bestuur. Tevens gaf Herman te kennen dat hij de partij die hem zo nauw aan het hart ligt met raad en daad en met volle overtuiging actief zal blijven steunen.

Herman Geyskens vroeg en kreeg van de ledenvergadering het vertrouwen in de nieuwe bestuursploeg met Kris Wollants als voorzitter.  Ann Moors werd verkozen tot ondervoorzitter. Het secretariaat is in de goede handen van  Liesbet Geyskens. Frans Couwberghs, Jessica De Doncker en Rony Jennen nemen de taak van respectievelijk penningmeester, jongerenverantwoordelijke en ledenverantwoordelijke op zich. Johan ‘Piet’ Moonen, Joris Henderickx, Edwin Bollen (gemeenteraadslid) en Ans De Jong (OCMW-raad)  behoren tevens tot het bestuur van N-VA Tessenderlo.

Meer gegevens over de nieuwe bestuursleden vindt u onder de rubriek ‘Wie is Wie’