De Leeuw van Looi!

Op 6 april 2016, over deze onderwerpen: Afdelingsbestuur, Afdelingsnieuws

In naam van het nieuwe bestuur en onder het goedkeurend oog van parlementslid Wouter Raskin overhandigde ondervoorzitter Ann Moors een origineel verrassingsgeschenk aan uittredend voorzitter Herman Geyskens. Het karikatuurportret van de hand van zijn opvolger illustreert op ludieke wijze de grote betekenis en staat van verdienste van Herman als stichter, bezieler en voorzitter van de afdeling. De nieuwe voorzitter noemde Herman ‘De Leeuw van Looi’ en voegde er aan toe dat ‘Hij zal blijven klauwen, zolang hij tanden heeft.’ Hij noemde Herman een voorbeeld voor allen die de partij een warm hart toedragen en verzekerde dat de rol van Herman Geyskens als bezieler, raadgever en inspirator nog lang niet is uitgespeeld.

Namens de hele N-VA:
Van harte bedankt, Herman! Voor alles wat je voor de partij al hebt gedaan en in de toekomst zult blijven doen. N-VA Tessenderlo dankt tevens de uittredende bestuursleden voor het geleverde werk en de gewaardeerde inzet en rekent op hun blijvende steun.